استقبال زیاد آمریکایی ها از آیپد مانع رسیدن به بازار جهانی شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل واک، اپل پیشتر اعلام کرده بود در طول ماه جاری همزمان با عرضه در آمریکا این دستگاه را به بازار جهانی از جمله انگلیس نیز عرضه می کند اما هم اکنون اخباری مبنی بر تاخیر در عرضه این دستگاه به بازار جهانی و انگلیس تا ماه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل واک، اپل پیشتر اعلام کرده بود در طول ماه جاری همزمان با عرضه در آمریکا این دستگاه را به بازار جهانی از جمله انگلیس نیز عرضه می کند اما هم اکنون اخباری مبنی بر تاخیر در عرضه این دستگاه به بازار جهانی و انگلیس تا ماه آینده منتشر شده است.
بر اساس این گزارش ظاهرا دلیل تاخیر در عرضه این دستگاه در خواست بیش از اندازه این دستگاه در آمریکا از ابتدای این ماه اعلام شده است.
سخنگوی اپل اعلام کرده افزایش درخواست برای دستگاه تبلت آیپد در آمریکا بیش از موجودی انبار است که به این ترتیب عرضه این دستگاه به شکل بین المللی امکان پذیر نیست بنابراین مجبوریم عرضه این دستگاه را تا ماه آینده به تاخیر بیندازیم.
البته اگر چه ممکن است این اخبار برای اپل خیلی خوشحال کننده باشد اما مطمئنا برای کاربران انگلیسی خوشایند نخواهد بود.
هنوز قیمت دقیق دستگاه آیپد برای عرضه در بازار انگلیس اعلام نشده، اما در ماه فوریه اعلام شده بود با قیمت ۳۸۹ یورو عرضه می شود.
۱۳۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا