نهمين فروشگاه موسيقي نوکيا در سنگاپور

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين  ذخاير موسيقي از طريق گوشي هاي نوکيا و هم کامپيوتر قابل دسترس مي باشد.اين فروشگاه پس از انگستان، فنلاند، آلمان، ايتاليا، ايرلند، هلند، استراليا و فرانسه نهمين فروشگاهي است که در سنگاپور راه اندازي مي شود.نوکيا با علامت هاي تجاري مستقل …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين  ذخاير موسيقي از طريق گوشي هاي نوکيا و هم کامپيوتر قابل دسترس مي باشد.
اين فروشگاه پس از انگستان، فنلاند، آلمان، ايتاليا، ايرلند، هلند، استراليا و فرانسه نهمين فروشگاهي است که در سنگاپور راه اندازي مي شود.
نوکيا با علامت هاي تجاري مستقل سنگاپور و آُسيا چون گروه راک سنگاپور، گروه Ocean Butterflies Music و RS Digital براي ارايه بهترين مجموعه موسيقي همکاري مي کند.
کاربران مي توانند اين فروشگاه ها و ذخاير موسيقي را مرورو جستجو و به آهنگ ها گوش کنند يا فايل هايي را که دوست دارند روي کامپيوتر يا با گوشي هايي چون N81, Nokia N82 يا N95 8GB دانلود کنند.
از ويژگي اين ذخاير، دسترسي و واسط کاربري آسان است بنابراين کاربران براي دسترسي به اين ذخاير با مشکل روبه رو نخواهند شد و به راحتي مي توانند به اين فروشگاه ها دسترسي پيدا کنند.
هر آهنگ با پرداخت ۲ دلار سنگاپور قابل دانلود است در حالي که يک آلبوم کامل با قيمت ۱۶ دلار فروخته مي شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا