معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل سونی اریکسون داشته باشند.دو مدل گوشی C905 و W508  سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۷۰ و ۱۹۰ هزار تومان با گارانتی متفرقه در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل سونی اریکسون داشته باشند.
دو مدل گوشی C905 و W508  سونی اریکسون که به ترتیب به بهای ۲۷۰ و ۱۹۰ هزار تومان با گارانتی متفرقه در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا کنون توانسته دربازار از فروش خوبی برخوردار شود و درلیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا هشت مگابایتی از ویژگی های اصلی C905 و  صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی W508  سونی اریکسون به شمار می آید.
گوشی S500 ، AINO و T700 نیز از دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۱۲۵ ، ۳۹۰ و ۱۷۵ هزار تومان توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
گوشی C510 سونی اریکسون که با گارانتی غیر رسمی به بهای ۱۵۵هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا