معرفی گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند. گوشی B7320  سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۲۵۷ هزار تومان به فروش می رسد، توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند. گوشی B7320  سامسونگ که با گارانتی رسمی به بهای ۲۵۷ هزار تومان به فروش می رسد، توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارتmicroSD تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی B7320   به شمار می آید.
گوشی S5510 که با قیمت ۱۶۴هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود نیز مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش TFT از ویژگی های اصلی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی S8300  که با قیمت ۳۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود از امکاناتی همچون صفحه نمایش AMOLED لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۸۰ مگابایتی و ارتقا آن تا ۱۶ گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی S8300 به شمار می آید.
گوشی های C3212 ، C3053 ، S3310 و E490  سامسونگ از دیگر مدل های این برند است که به ترتیب با قیمت ۱۲۱ ، ۷۶ ، ۹۴ و ۱۰۷ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود مورد خرید بیشتر مشتریان این برند قرار گرفته است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا