استمرار ثبات قیمت سیمکارت در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است که به دلیل اشباع بازار ، قیمت سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل – MTN  در بازار اکثر مناطق تهران بدون تغییر در اختیار  مشتریان قرار می گیرد.امروز نیز قیمت سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل به شرح زیر اعلام شد:سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است که به دلیل اشباع بازار ، قیمت سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل – MTN  در بازار اکثر مناطق تهران بدون تغییر در اختیار  مشتریان قرار می گیرد.
امروز نیز قیمت سیمکارت های همراه اول، تالیا و ایرانسل به شرح زیر اعلام شد:
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با قیمت حدود ۵۷۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه تهران در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” و “۳” و “۴”  به ترتیب به بهای حدود ۵۵۰ ، ۵۲۵و ۳۷۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت ۳۸۰، ۳۵۰ ، ۳۰۵ و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  به ترتیب با حدود قیمت  ۳۷۰، ۳۱۰، ۲۵۰، ۲۴۵، ۲۳۰ ، ۲۲۵ و ۲۲۰ هزار تومان در سطح بازار سیمکارت تهران به فروش می رسد.
سیمکارت های خانواده همراه اول که شامل دو سیمکارت اعتباری با شماره های پشت سرهم  و با بهای فروش ۳۰ هزار تومان هستند بیشترین تقاضا در بازار را به خود اختصاص داده اند.
سیمکارت های اعتباری تالیا و اپراتور دوم نیز به ترتیب به بهای ۱۲ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا