وزیر ارتباطات: برنامه‌ای برای فیلتر تلگرام نداریم

به گزارش موبنا، سرانجام پس از انتشار شایعه‌های متعددی پیرامون فیلترینگ قریب‌الوقوع یک شبکه‌پیام‌رسان موبایلی در کشور و بعد از اینکه سخنگوی وزارت ارتباطات این موضوع را تکذیب کرد، این بار خود آقای وزیر ارتباطات به این موضوع ورود کرد. محمود واعظی در شبکه اجتماعی خود نوشت: “متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی در خصوص محدودیت یا …

به گزارش موبنا، سرانجام پس از انتشار شایعه‌های متعددی پیرامون فیلترینگ قریب‌الوقوع یک شبکه‌پیام‌رسان موبایلی در کشور و بعد از اینکه سخنگوی وزارت ارتباطات این موضوع را تکذیب کرد، این بار خود آقای وزیر ارتباطات به این موضوع ورود کرد.

محمود واعظی در شبکه اجتماعی خود نوشت:

“متأسفانه در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی در خصوص محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است.

این مطالب صرفاً شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد. بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه‌ای برای محدودسازی شبکه‌های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه‌ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه‌های اجتماعی نیز بوده‌ایم.

در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی خودداری نمایند تا این‌گونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند”.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا