رشد ۱۰۸ درصدی اعتبارات سرمایه‌ای وزارت ارتباطات

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبد خضر کامرانی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد درآمدهای وزارت متبوع از محل ردیف‌های متفرقه درآمد- هزینه تأمین می‌شود. هر سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درآمدهای خود را از محل هایی نظیر حق امتیاز شبکه و حق فرکانس رادیویی به …

 به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عبد خضر کامرانی اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد درآمدهای وزارت متبوع از محل ردیف‌های متفرقه درآمد- هزینه تأمین می‌شود. هر سال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درآمدهای خود را از محل هایی نظیر حق امتیاز شبکه و حق فرکانس رادیویی به خزانه واریز می‌کند و طبق قانون، بخشی از آن، به حوزه ICT اختصاص می یابد.
 کامرانی تصریح کرد: بر اساس بودجه مصوب، درآمدهای این وزارتخانه در سال جاری حدود یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۴۷ درصد رشد دارد. از این محل، مبلغی با عنوان اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای اجرای طرح‌های تدوین شده حوزه ICT نظیر طرح بهبود مدیریت طیف امواج رادیویی، اختصاص پیدا می‌کند. اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در مجموع حدود ۱۰۸ درصد رشد داشت. بیشترین رشد در این بخش برای حوزه فناوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.
وی افزود: از مجموع درآمد های وزارت ارتباطات، حدود ۵۸۰ میلیارد تومان به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای اختصاص یافته است. امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همت مضاعف و کار مضاعف و تخصیص به موقع بودجه‌های مصوب سال جاری، وزارت ارتباطات بتواند با اجرایی کردن طرح‌های پیش بینی شده، پیشگام تحقق این شعار باشد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا