HP به جنگ اپل می رود

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، تصاویری از تبلت جدید شرکت HP منتشر شده که به نظر می رسد به زودی راهی بازار شود. ظاهرا اقدام شرکت HP برای تولید دستگاه تبلت به منظور رقابت با اپل بوده است. از ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی Menlow …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از اسلش فون، تصاویری از تبلت جدید شرکت HP منتشر شده که به نظر می رسد به زودی راهی بازار شود. ظاهرا اقدام شرکت HP برای تولید دستگاه تبلت به منظور رقابت با اپل بوده است. از ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی Menlow Z530 و کارت گرافیک UMA اینتل اشاره کرد.
صفحه نمایش این تبلت ۸.۹  اینچ، لمسی، با وضوح تصویر ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل است و قابلیت پخش فایل های ویدییویی HD را دارد. این دستگاه در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با یک گیگابایت حافظه DDR2 RAM و سیستم عامل ویندوز ۷  عرضه می شود. پشتیبانی از جک صوتی ۳.۵ میلیمتری، پورت USB 2.0 و نیز امکان خواندن سیمکارت از دیگر امکانات Slate است.
ابعاد این دستگاه ۱۵۰×۲۳۴×۱۴.۷ میلیمتر است و ۶۷۰ گرم وزن دارد. باتری این دستگاه در حال کار قادر است پنج ساعت شارژ نگه دارد. نسخه ۳۲ گیگابایتی این دستگاه ۵۴۹ دلار و قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۵۹۹ دلار است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا