دریافت اظهارنامه کتبی از مشترکان بدهکار همراه اول

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،دریافت این اظهارنامه کتبی برای این امر صورت می گیرد که چنانچه ظرف مدت چهار روز ارتباط  مشترک وصل نشد شکایتی از همراه اول و دفاتر خدمات ارتباطی نداشته باشنددریافت اظهارنامه کتبی با این مضمون انجام می گیرد که مشترکانی که از سرویس های تلفن بانک و اینترنت بانک برای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ،دریافت این اظهارنامه کتبی برای این امر صورت می گیرد که چنانچه ظرف مدت چهار روز ارتباط  مشترک وصل نشد شکایتی از همراه اول و دفاتر خدمات ارتباطی نداشته باشند
دریافت اظهارنامه کتبی با این مضمون انجام می گیرد که مشترکانی که از سرویس های تلفن بانک و اینترنت بانک برای پرداخت قبوض خود استفاده کرده و رسید پرداخت در دست ندارند در صورت واریز نشدن مبلغ صورتحساب خود به حساب همراه اول، ادعایی در این زمینه نداشته باشند.
علی اصغر زعیم – رییس کانون دفاتر خدمات ارتباطی تهران – در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا این دستورالعمل همراه اول را موجه و منطقی عنوان کرد و اظهار داشت: مشترکانی که از طریق الکترونیکی نسبت به پرداخت قبوض خود می کنند تنها با یک کد رهگیری به دفاتر خدمات ارتباطی برای وصل سیمکارت خود مراجعه کرده و هیچ رسید پرداختی ندارند. به همین دلیل دفاتر خدمات ارتباطی اصل را بر صحت گفته مشترک گذاشته و وصل ارتباط این مشترکان را در سیستم ثبت می کنند اما چنانچه تا ۴۸ ساعت بعد مبلغ موردنظر به حساب همراه اول واریز نشد ارتباط مشترک باید مجددا قطع شود.
وی افزود: چنانچه عملیات پرداخت الکترونیکی مشترک بدون اختلال انجام شود مبلغ ظرف مدت یک روز و به صورت آنلاین از شبکه بانکی به حساب همراه اول واریز می شود اما اگر این مبلغ به سیستم همراه اول واریز نشد، مشکل را مشترک با بانک باید حل کند و مسئولیت آن با دفاتر خدمات ارتباطی و همراه اول نیست.
زعیم به مشترکان تلفن همراه توصیه کرد تا جایی که ممکن است در مهلت قانونی برای پرداخت بدهی از روش های پرداخت الکترونیکی استفاده کنند و درغیر اینصورت نیز برای پرداخت الکترونیکی به بانک های عامل همراه اول و خودپردازها مراجعه نمایند.
رییس کانون دفاترخدمات ارتباطی تهران با تاکید براینکه در بسیاری از دفاتر خدمات ارتباطی باجه دریافت قبوض تلفن همراه وجود دارد ، خاطرنشان کرد: در صورتی که مشترک از روش های پرداخت الکترونیکی استفاده می کند دفاتر خدمات ارتباطی نمی توانند پاسخگوی قصور و ایراد احتمالی در سیستم بانکی  باشند.
وی افزود: تعداد مشکلات بوجود آمده در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی به یک درصد هم نمی رسد و در اکثر مواقع مشترکانی که از طریق سیستم غیرحضوری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کرده اند همان لحظه ارتباطشان وصل شده است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا