ارسال ۵۳۰ میلیون پیام کوتاه در سال جدید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا متشرکان اپراتور اول تلفن همراه در ۳۶ ساعت آغاز سال ۱۳۸۹ بالغ بر ۳۱۵ میلیون پیام کوتاه موفق ارسال کردند و از شبکه اپراتور ایرانسل نیز در ۲۴ ساعت اول سال ۲۱۵ میلیون پیام کوتاه مبادله شد.آمار ارسال پیام کوتاه مشترکان همراه اول رشد ۱۰ درصدی را نسبت به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا متشرکان اپراتور اول تلفن همراه در ۳۶ ساعت آغاز سال ۱۳۸۹ بالغ بر ۳۱۵ میلیون پیام کوتاه موفق ارسال کردند و از شبکه اپراتور ایرانسل نیز در ۲۴ ساعت اول سال ۲۱۵ میلیون پیام کوتاه مبادله شد.
آمار ارسال پیام کوتاه مشترکان همراه اول رشد ۱۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.
و این در حالی است که در ۳۶ ساعت آغاز سال ۸۸ میزان ارسال پیامک های موفق مشترکان همراه اول ۲۸۷ میلیون پیامک اعلام شده بود.
طبق اعلام مسوولان همراه اول در یک ساعت قبل و یک ساعت بعد از تحویل سال (دو ساعت) حدود ۲۲ میلیون پیام ارسال شده است.
بر این اساس تعداد پیام کوتاه ارسالی در سال ۸۸ توسط مشترکان همراه اول نیز حدود ۲۴ میلیارد پیامک اعلام شده و طبق آخرین اخبار در سال ۸۸ ماهانه دو میلیارد پیام کوتاه مبادله شده است.
همچنین از روز ۲۹ اسفند ماه ۸۸ تا اول فروردین ۸۹ (بازه ۲۴ ساعته) ۲۱۵ میلیون پیام کوتاه در شبکه ایرانسل مبادله شد و از ساعت ۸ تا ۹ شب ۲۹ اسفند ۸۸ یعنی لحظه ابتدای سال جدید ۱۱ میلیون و ۷۵۳ هزار پیام کوتاه موفق در شبکه ایرانسل مبادله شد.
میانگین ضریب موفق تبادل پیام کوتاه در این شبکه ۷/۹۶ درصد اعلام شده و مشترکان ایرانسل در پنج روز اول سال ۸۹ یعنی از ۲۹ اسفندماه تا پنجم فروردین مجموعا ۵۲۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۱۹ پیام کوتاه ارسال کردند.
 مشترکان ایرانسل در ۲۴ ساعت ابتدای سال ۸۸ بالغ بر ۱۶۰ میلیون پیامک ارسال کرده بودند که طبق اعلام مسوولان این اپراتور نزدیک به ۹۶ درصد پیامک های ارسالی با موفقیت در شبکه مبادله شده بود.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا