۱۸۶۸در لحظه تحویل سال پاسخگوی مشترکان همراه اول است

 به گزارش سازمان خبری موبنا قدیرکاشانی اظهار داشت: استقبال گسترده ازاین مرکز سبب شد این شرکت در ایام تعطیلات نوروز و حتی در لحظه تحویل سال  به متقاضیان سرویس ارائه دهد. تمامی خدمات همراه اول به صورت غیرحضوری و تمام وقت از ۸ صبح تا ۱۱ شب با شماره ۱۸۶۸ قابل  ارائه  بوده و آماده پاسخگویی به یک هزار …

 به گزارش سازمان خبری موبنا قدیرکاشانی اظهار داشت: استقبال گسترده ازاین مرکز سبب شد این شرکت در ایام تعطیلات نوروز و حتی در لحظه تحویل سال  به متقاضیان سرویس ارائه دهد. تمامی خدمات همراه اول به صورت غیرحضوری و تمام وقت از ۸ صبح تا ۱۱ شب با شماره ۱۸۶۸ قابل  ارائه  بوده و آماده پاسخگویی به یک هزار نفر به طور همزمان است. تمامی خدمات ارائه شده به مشترکان در ایام نوروز و تعطیلات نیز طبق تعرفه های همراه اول خواهد بود.
 وی تنظیم سند، تعویض سیم کارت ( مفقودی، سوخته و TCI به MCI ) ،وصل بدهی ،  اصلاح و تغییر آدرس، قطع و وصل خدمات ویژه، GPRS,VMS,MM وفعال سازی سیمکارت همراه اول را از جمله خدمات ارائه شده دراین مرکز برشمرد.
 کاشانی اعلام مبلغ قبض و میاندوره به صورت تلفنی رایگان، خروج شماره های مسدود شده از لیست سیاه تلفنی رایگان ،ثبت نام سیمکارت های همراه اول پاسخگویی رایگان به سوالات مشترکان همراه اول، فروش سیم کارت های خانواده و همراه اول را از دیگر خدمات این مرکز دانست.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا