بهای سیمکارت های ۰۹۱۲ همراه اول کاهش می یابد

“علی حیدری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که تقاضا برای انواع سیمکارت های دائمی همراه اول به طور چشمگیری کاهش یافته و  در همین حال برخی از فروشگاه های این نوع سیمکارت به حالت نیمه تعطیل درآمده اند.وی افزود: به همین دلیل فروشندگان برای فروش بهتر مجبور …

“علی حیدری” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: مدتی است که تقاضا برای انواع سیمکارت های دائمی همراه اول به طور چشمگیری کاهش یافته و  در همین حال برخی از فروشگاه های این نوع سیمکارت به حالت نیمه تعطیل درآمده اند.
وی افزود: به همین دلیل فروشندگان برای فروش بهتر مجبور به تعدیل قیمت هستند.
این فعال بازار تصریح کرد: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم میزان تقاضا تنها برای انواع سیمکار ت های اعتباری موجود در بازار بالاست.
بهای انواع سیمکارت های موجود در اولین روز از هفته جاری به شرح زیر است:
در حال حاضر سه نوع سیمکارت های اعتباری همراه اول، تالیا و اپراتور دوم در سطح بازار تلفن  همراه عرضه می شود.
سیمکارت های اعتباری همراه اول با قیمت دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با بهای ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت های اعتباری تالیا واپراتور ایرانی خارجی ایرانسل- MTN هم به ترتیب به بهای ۹ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۶۰۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و “۴”  به ترتیب به بهای تقریبی  ۶۵۰، ۵۸۰و ۴۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۷۰ ، ۳۵۰ و ۳۱۰ هزار تومان فروخته می شوند.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  نیز به ترتیب با حدود قیمت  ۳۹۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۵۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های  ۰۹۱۰ همراه اول نیز به نرخ دولتی ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در مراکز امور مشترکین عرضه می شوند.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا