۶۷ درصد کل مردم زمین تلفن همراه دارند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیجیتال ترند، این تحقیقات که در سال ۲۰۰۹ انجام شده نشان داده بیش از نیمی از مردم زمین دارای تلفن همراه هستند. در سال ۲۰۰۹ تعداد کاربران موبایل در سراسر دنیا به ۴.۶ میلیارد نفر رسید. تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۰۲ یک میلیارد نفربو د.تلفن همراه، …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از دیجیتال ترند، این تحقیقات که در سال ۲۰۰۹ انجام شده نشان داده بیش از نیمی از مردم زمین دارای تلفن همراه هستند. در سال ۲۰۰۹ تعداد کاربران موبایل در سراسر دنیا به ۴.۶ میلیارد نفر رسید. تعداد مشترکان تلفن همراه در سال ۲۰۰۲ یک میلیارد نفربو د.
تلفن همراه، تلفن های خانگی و اینترنت در ۱۵۹ کشور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و دسترسی به فناوری های ارتباطی با میانگین کاهش ۱۵ درصدی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ تقریبا قیمت مناسبی دارد. در مقایسه با میانگین درآمد شهروندان، هزینه فناوری ارتباطات کمترین میزان را در ماکائو، هنگ کنگ، سنگاپور، کویت و لوکزامبورگ دارد.
در کشورهای در حال توسعه رشد خیلی پرسرعتی در استفاده از موبایل به ثبت رسیده است. در سال ۲۰۰۹ ضریب نفوذ تلفن همراه در کشورهای در حال توسعه از مرز ۵۰ درصد برای اولین بار گذشت. تخمین زده شده ۵۷ درصد کاربران عادت به استفاده از تلفن همراه دارند.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا