Mapmates سرويس مچ گيري همسر با تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ليوينگ وان اينديا”، اين سرويس موسوم به  Mapmates به زوج هاي جوان امکان دسترسي به موقعيت همسر خود را مي دهد.کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس در هر زمان و مکاني از موقعيت همسر خود اطلاع يابند. کاربراني که تلفن همراه مجهز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ليوينگ وان اينديا”، اين سرويس موسوم به  Mapmates به زوج هاي جوان امکان دسترسي به موقعيت همسر خود را مي دهد.
کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس در هر زمان و مکاني از موقعيت همسر خود اطلاع يابند.
کاربراني که تلفن همراه مجهز به  GPS داشته و به اينترنت دسترسي دارند مي توانند اين نرم افزار را دانلود کرده و در اين سرويس ثبت نام کنند.
پس از ثبت نام اطلاعات کاربر وارد شبکه اجتماعي شده وکاربر مي تواند از طريق نقشه هاي گوگل يا از طريق نقشه اي که به تلفن همراه کاربر فرستاده مي شود با مخاطباني که دوست دارد ارتباط برقرار کرده و از موقعيت آنها مطلع شود.
برخي زوج هاي جوان که دائم در حال چک کردن همسران خود هستند از اين سرويس استقبال گسترده اي خواهند داشت و مي توانند هر وقت که دوست دارند مچ همسر خود را هنگامي که با دوستان خود به گردش و تفريح مي رود بگيرند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا