اهتمام ویژه ما در سال آینده توجه به سرویس‌های دیتا است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مخابرات خراسان رضوی، علی کارگزا اظهار داشت: پیش‌بینی ما در این مورد، راه‌اندازی ۳۹۰ هزار پورت ADSL در سال ۸۹ است که قرارداد ۱۲۰ هزار پورت آن هم‌اکنون منعقد شده است.وی به طرح همراه فجر اشاره کرد و افزود: در این طرح با هدف ترغیب مشترکان …

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مخابرات خراسان رضوی، علی کارگزا اظهار داشت: پیش‌بینی ما در این مورد، راه‌اندازی ۳۹۰ هزار پورت ADSL در سال ۸۹ است که قرارداد ۱۲۰ هزار پورت آن هم‌اکنون منعقد شده است.
وی به طرح همراه فجر اشاره کرد و افزود: در این طرح با هدف ترغیب مشترکان تلفن همراه بیش از هزار و ۱۱۱جایزه درنظر گرفته شده است.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نظر به استقبال شهروندان طرح فروش ویژه نوروزی و سیم کارت همراه خانواده به اجرا درآمده است.
وی افزود: در این طرح یک بسته سیم کارت حاوی دو عدد با شماره متوالی و با قیمت ۳۰ هزار تومان در اختیار مشترک قرار می‌گیرد که هر سیم کارت ۵ هزار تومان شارژ اولیه دارد.
کارگزار افزود: در اختیار گذاشتن سیم کارت‌های همراه خانواده به کارکنان و پیمانکاران بصورت اقساطی، توجه بیشتر به خدمات نیروی انسانی، حذف کارگزاران دفاتر روستایی، توجه به نگهداری مراکز تلفن شهری و کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌ها، لزوم توجیه اقتصادی طرح‌های ساختمانی، توجه به اخذ لاوصولی‌ها و افزایش ASR از دیگر اولویت‌هاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا