معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی های  S500، G700 و T715 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۱۹ ، ۱۶۴ و ۱۹۲ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی های  S500، G700 و T715 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۱۹ ، ۱۶۴ و ۱۹۲ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۴مگابایتی قابل ارتقا با مموری کارت از مشخصات فنی گوشی S500، و صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه ۱۶۰ مگابایتی قابل ارتقا تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، از ویژگی های اصلی گوشی G700به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ از مشخصات فنی گوشی T715 سونی اریکسون است.
گوشی F305 این برند که با گارنتی رسمی به بهای ۱۱۸ هزار تومان به فروش می رسد، در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
K770 دیگر مدل های این برند است که با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود.
دو مدل C510 و C902 سونی اریکسون که به بهای ۱۷۳ و ۲۰۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسد، توانسته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا