معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند. دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و KC550 ال جی که درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب به بهای ۴۰۷و ۱۷۳ هزار تومان به فروش می …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل گوشی ها باعث شده بیشترمتقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.

دو مدل گوشی GC900 Viewty Smart و KC550 ال جی که درلیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفته است به ترتیب به بهای ۴۰۷و ۱۷۳ هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی GC900 Viewty Smart از صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی و ارتقا حافظ داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.

صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی KC550 ال جی به شمار می آید.

گوشی GD900 Crystal که از مدل های جدید این برند است  توانسته با قیمت فروش ۵۳۹ هزار تومانی مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.

گوشی GD900 Crystal دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۳۲ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.

گوشی kf350 ال جی با قیمت فروش ۱۴۹ هزار تومان نیز توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در جایگاه سوم پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.

این گوشی تاشو دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت است.

گوشی KE970 و KS360  نیز از دیگر مدل های این برند است که با بهای فروش ۱۲۳ و ۱۳۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا