بهترین گوشی های اندروییدی‌ بارسلون

امروز تعداد زیادی از کارشناسان گرد هم جمع شدند و بهترین های این نمایشگاه را انتخاب کردند. پلتفورم گوشی های هوشمند اندروییدی یکی از پرسروصداترین رویدادها در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال بود که بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به استفاده از این نرم افزار برای تولید گوشی های تلفن همراه و همچنین ساخت نرم …

امروز تعداد زیادی از کارشناسان گرد هم جمع شدند و بهترین های این نمایشگاه را انتخاب کردند. پلتفورم گوشی های هوشمند اندروییدی یکی از پرسروصداترین رویدادها در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل امسال بود که بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به استفاده از این نرم افزار برای تولید گوشی های تلفن همراه و همچنین ساخت نرم افزارهای کاربردی برای این سیستم عامل کردند. در زیر به آخرین و بهترین گوشی های اندروییدی ارایه شده در این نمایشگاه می پردازیم:

افسانه 

Legend محصول HTC ، یکی از بهترین گوشی های اندروییدی شناخته شد که یک گوشی هوشمند با کیفیت بسیار بالا است.
Legend جانشین Hero است و از نسخه ۲.۱ سیستم عامل اندرویید و صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی پشتیبانی می کند.

آرزو

گوشی دیگر در این لیست Desire باز هم متعلق به HTC است.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۳.۷ اینچی لمسی AMOLED WVGA است و از پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon بهره می برد.
این گوشی هم از نسخه ۲.۱ سیستم عامل اندرویید و نرم افزار Adobe Flash 10.1 بهره می برد.

پرتو

سامسونگ در این نمایشگاه با عرضه گوشی Beam i8520 در لیست بهترین ها نامی از خود ثبت کرد. این گوشی پروژکتوردار است و به کاربران امکان می دهد تصاویر، ویدیوها و دیگر محتواهای گوشی را بر روی دیوار با بازگنمایی منعکس کنند.
این گوشی هم از سیستم عامل اندرویید ۲.۱ بهره می برد و دارای صفحه نمایش ۳.۷ اینچی WVGA، دوربین هشت مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است.

پریا کوچولو

سونی اریکسون هم با ارایه گوشی Xperia X10 Mini در جمع بهترین های اندروییدی امسال بارسلون قرار گرفت.

گوشی Xperia X10 Mini از نسخه ۱.۶ اندرویید پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش لمسی ۲.۵۵ اینچی، رابط کاربری UX و دوربین پنج مگاپیکسلی است.
پریای حرفه ای
گوشی Xperia X10 Mini Pro سونی اریکسون هم در لیست بهترین های امسال قرار گرفت و با صفحه نمایش ۲.۵۵ اینچی و پشتیبانی از نسخه ۱.۶ اندرویید و دروبین پنج مگاپیکسلی در این نمایشگاه خودی نشان داد.

خاموش

و اما موتورولا هم توانست در میان برترین ها نامی از خود بر جای بگذارد.
این شرکت آمریکایی با عرضه گوشی QUENCH با صفحه نمایش ۳.۱ اینچی لمسی و پشتیبانی از نسخه ۱.۵ اندرویید در جمع بهترین ها قرار گرفت.

تپش

گوشی Pulse Mini هم که توسط تی موبایل راهی بازار می شود یک گوشی اندروییدی است که در نمایشگاه MWC امسال رونمایی شد.
این گوشی دارای صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی، دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی با فلش LED و پشتیبانی از نسخه ۲.۱ اندرویید است.

دو بی‌تاچ ایسر

ایسر هم در این کنگره جهانی اقدام به رونمایی از چند گوشی اندروییدی کرد که دو تا از آنها در لیست برترین های امسال بارسلون قرار گرفت.
گوشی E400 ایسر از صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی، نسخه ۲.۱ اندرویید و پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی پشتیبانی می کند و ضخامت آن ۱۲ میلی متری است.
گوشی E110 از نسخه ۱.۵ اندرویید پشتیبانی می کند و دارای پردازنده ۴۱۶ مگاهرتزی ، صفحه نمایش ۲۰۸ اینچی لمسی است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا