معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی های ۲۶۰۰ کلاسیک و ۲۶۸۰ اسلاید نوکیا که به ترتیب با قیمت ۶۵ و ۷۵ هزار تومان در بازار عرضه شد توانست بیشترین میزان تقاضای گوشی های این برند را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی های ۲۶۰۰ کلاسیک و ۲۶۸۰ اسلاید نوکیا که به ترتیب با قیمت ۶۵ و ۷۵ هزار تومان در بازار عرضه شد توانست بیشترین میزان تقاضای گوشی های این برند را به خود اختصاص دهد.
گوشی N85نوکیا که به بهای ۳۱۰  هزار تومان به فروش رسید توانست به دلیل استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری۱۵/۳  مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.
گوشی های C510، C902 و W580 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۱۷۳ ، ۲۰۰ و ۱۲۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد از جمله مدل های خوش فروش این برند در بازار معرفی شدند.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۰۰مگابایتی و ارتقای آن توسط مموری کارت از مشخصات فنی گوشی C510 ، صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی و ارتقا آن تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری  پنج مگاپیکسلی نیز از ویژگی های اصلی گوشی C902به شمار می آید.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی تا چهار گیگابایت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ از مشخصات فنی گوشی W580 سونی اریکسون به شمار می آید.
همچنین گوشی های B3410 و S8003 سامسونگ که به ترتیب به بهای ۱۷۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش رسید به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شد.
فروشندگان گوشی های ال جی مدل kf350 این برند با قیمت فروش ۱۴۹ هزار تومانی که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی با مموری کارت است را یکی از پرفروش ترین مدل های این برند معرفی کردند.
فروشندگان گوشی های اچ تی سی مدل TOUCH VIVIA این برند را با قیمت ۲۴۸ هزار تومان به عنوان مدل خوش فروش این برند معرفی کردند.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا