کارت حافظه ۱۲۸ گيگابايتي براي تلفن همراه در راه است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت ماه پيش يک کارت حافظه ۱۶ گيگابايتي microSD و M2 عرضه کرد و کارت حافظه ۱۲۸ گيگابايتي را تا سال ۲۰۱۱ روانه بازار تلفن همراه مي کند.با ساخت اين کارت حافظه ، تلفن هاي همراه با کامپيوترهاي خانگي رقابت خواهند کرد …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين شرکت ماه پيش يک کارت حافظه ۱۶ گيگابايتي microSD و M2 عرضه کرد و کارت حافظه ۱۲۸ گيگابايتي را تا سال ۲۰۱۱ روانه بازار تلفن همراه مي کند.
با ساخت اين کارت حافظه ، تلفن هاي همراه با کامپيوترهاي خانگي رقابت خواهند کرد و اين کارت حافظه قدرت ذخيره ۲۰ هزار عکس و تصوير با کيفيت بسيار بالا، ۱۳۴ فيلم طولاني، ۱۶ هزار آهنگ و تعداد بيشماري اطلاعات و ايميل و غيره را دارد.
اين کارت حافظه حجمي برابر کامپيوتر دارد و قدرت آن همانند يک کارت فلش ديجيتالي است که سريع تر و کوچک تر بوده و به قدرت عملکردي کمتري نياز دارد.
البته داشتن اين ميزان حافظه بسيار هيجان انگيز است اما قيمتي نيز که براي اين کارت حافظه درنظر گرفته شده احتمالا بسيار زياد خواهد بود.
 قيمت کارت microSD هشت گيگابايتي ۳۰ دلار و کارت حافظه ۱۶ گيگابايتي ۸۰ دلار و کارت حافظه ۱۶ گيگابايتي بيش از دو برابر ۸ گيگابايتي قيمت دارد، در نتيجه هر گيگابايت معادل ۳ دلار و ۷۵ سنت محاسبه مي شود، به اين ترتيب کارت حافظه ۱۲۸ گيگابايتي ۴۸۰ دلار قيمت خواهد داشت. 
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا