تمامی گوشی های GPS دار نوکیا مجهز به سرویس مسیر یاب می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، “نیکلاس سَوِندر” رئیس بخش سرویس های نوکیا در این رابطه گفت: نوکیا ارائه نسخه جدید  Ovi Maps و سرویس مسیریابی رایگان را با راه اندازی آزمایشی سرویس Nokia Money در یکی از بزرگترین شهرهای عمده کشور هندوستان آغاز کرد.وی با اشاره به موفقیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، “نیکلاس سَوِندر” رئیس بخش سرویس های نوکیا در این رابطه گفت: نوکیا ارائه نسخه جدید  Ovi Maps و سرویس مسیریابی رایگان را با راه اندازی آزمایشی سرویس Nokia Money در یکی از بزرگترین شهرهای عمده کشور هندوستان آغاز کرد.
وی با اشاره به موفقیت های عمده نوکیا در زمینه ارائه سرویس های مهم و اساسی گفت: سرویس های مبتنی بر محل نسخه جدید  Ovi Maps و سرویس مسیریابی رانندگی و پیاده روی رایگان نوکیا به همراه سرویس اطلاع رسانی ترافیکی در اواخر ژانویه در ۷۴ کشور دنیا و به ۴۶ زبان مختلف راه اندازی شد و به زودی نیز تمامی گوشی های GPS دار نوکیا بدون هیچ گونه هزینه اضافی مجهز به این سرویس بی نظیر خواهند بود.
وی ادامه داد: تاکنون نسخه جدید  Ovi Maps بیش از سه میلیون بار دانلود شده است. این سرویس با کارایی خوب، بهترین نقشه ها را از مناطق مختلف دنیا در دسترس افراد قرار می دهد. 
وی همچنین با اشاره به سرویس Nokia Money افزود: نوکیا با همکاری YES BANK ، نخستین اقدام مهم در زمینه ارائه سرویس مالی به صورت آزمایشی در Pune ، از شهرهای اصلی هندوستان، صورت گرفت. این سرویس در این منطقه Mobile Money Services خوانده می شود که کاربران را قادر می سازد تا از طریق گوشی تلفن خود از امکانات و سرویس های مالی و پولی استفاده نمایند.
“تپو پاولا” رییس کل بخش Mobile Money Services نوکیا، در این باره گفت: ” سرویس مالی نوکیا،   Nokia Money ، برمبنای پلت فرم Obopay شروع به کار کرده است و عمده تمرکز آن بر بازارهای در حال توسعه بوده و هدف از طراحی آن ارتباطات چند منظوره با شبکه ها و بانک های متعدد بوده است.
وی افزود:این سرویس به منظور ارائه سرویس های جدیدتر و متنوع تر توانسته است فضایی پویا و در نتیجه ارتباطی نزدیک و تنگاتنگ میان شبکه تولید کنندگان و توزیع کنندگان ایجاد نماید. YES BANK اولین شریک ما در هندوستان بوده که توانسته این سرویس را در بازار این کشور ارائه نماید.”
وی ادامه داد: در آینده نیز کاربران قادر خواهند بود حتی هزینه های مربوط به استفاده از کالا و خدمات مختلف را با این سرویس پرداخت نماید.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا