موتورولا اندروییدی دیگری به بازار می آورد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، موتورولا قصد دارد گوشی Devour را ماه مارس از طریق ورایزون وایرلس راهی بازار کند. مهمترین ویژگی Devour پشتیبانی از سرویس “MotoBlur” است که اطلاعات گوشی را با تصاویر و پیام ها در فیس بوک، MySpace و توییتر همزمان می کند و همه این کاربردها …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از موبایل دیا، موتورولا قصد دارد گوشی Devour را ماه مارس از طریق ورایزون وایرلس راهی بازار کند.

مهمترین ویژگی Devour پشتیبانی از سرویس “MotoBlur” است که اطلاعات گوشی را با تصاویر و پیام ها در فیس بوک، MySpace و توییتر همزمان می کند و همه این کاربردها در صفحه نمایش خانگی گوشی قابل دیدن است.

سیستم عامل این گوشی اندرویید است و از سرویس های جستجوی گوگل، جی میل، تقویم و نقشه همراه با Street View پشتیبانی می کند و امکان دانلود نرم افزار از فروشگاه Android Market را دارد.

صفحه نمایش این گوشی ۱/۳ اینچی با پد لمسی است و از صفحه کلید کامل QWERTY برخوردار است.

دوربین این گوشی ۲/۳ مگاپیکسلی است و از اتصالات بلوتوث و Wi-Fi و دسترسی به اینترنت با سرعت بالا پشتیبانی می کند.

موتورولا در رویارویی با رقبایی چون اپل و RIM در سال های اخیر سعی کرده حضور خود را در بازار پررنگ تر کند و درصدد احیای دوباره سهم از دست رفته و سازماندهی محصولات جدید کرده است. از این رو تعداد زیادی گوشی با پشتیبانی از سیستم عامل اندرویید گوگل تولید و روانه بازار کرده است.

 مدیر اجرایی موتورولا اعلام کرد این شرکت در سال جاری قصد دارد ۲۰ مدل گوشی اندروییدی جدید را با همکاری گوگل مستقیما و بدون واسطه اپراتورها راهی بازار کند.

موتورولا قیمت Devour را اعلام نکرده اما قرار است در طول ماه مارس به بازار امریکا عرضه شود.

۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا