معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic که به بهای ۲۳۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد، توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.این مدل نوکیا دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۵۵۳۰ XpressMusic که به بهای ۲۳۵ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد، توانست مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.
این مدل نوکیا دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت است.
 گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۲۸۵ هزار تومان به فروش رسید، توانست از فروش بالایی برخوردار شود. این گوشی از صفحه نمایش لمسی TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
 گوشی G900سونی اریکسون با قیمت ۱۸۸  هزارتومان توانست در صدر لیست گوشی های پرفروش این برند جای گیرد. صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت از ویژگی های اصلی این مدل است.
 W350  این برند نیز با قیمت فروش ۸۵   هزار تومانی توانسته در لیست پرفروش ترین ها جا گیرد.
گوشی KE970 که به بهای ۱۲۳ هزار تومان فروخته شد، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط microSD تا دو گیگابایت است.
مدل KS360 ال جی با قیمت ۱۳۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد، دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
دو مدل touch2 و touch viva اچ تی سی که با قیمت ۴۵۱ و ۲۴۰ هزار تومان در بازار عرضه شد توانسته در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود.
صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، قابلیت ارتقا حافظه با مموری کارت microSD و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی touch2 به شمار می آید.
۱۲۹/ 15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا