آنفلوانزای خوکی موجب بارزیاد اینترنت پهن باند می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، شیوع این بیماری همه گیر و همچنین اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سرایت بیماری به دیگر افراد ،موجب افزایش کار در خانه شده است.با اعطای مرخصی به کارکنانی که به این بیماری مبتلا و یا احتمال ابتلا شدن شان می رود و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولار نیوز” ، شیوع این بیماری همه گیر و همچنین اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از سرایت بیماری به دیگر افراد ،موجب افزایش کار در خانه شده است.
با اعطای مرخصی به کارکنانی که به این بیماری مبتلا و یا احتمال ابتلا شدن شان می رود و همچنین حضور نیافتن بعضی از کارکنان بعضی از ادارت خصوصی و دولتی که می توانند بدون حضور فیزیکی درمحل کار وظایف شان را انجام دهند ، موجب افزایش استفاده از خطوط اینترنت پهن باند و افزایش بارترافیکی آنها شده است.
بنابراعلام  ” مرکز کنتر بیماریها”  براساس یک حساب فرضی و تخمینی ، همه گیری بیماری آنفلوانزای خوکی موجب می شود ۴۰ درصد از نیروی کار دریک دوره زمانی در محل کارشان حاضر نباشند.
براساس اعلام شرکت های اپراتوری  ارتباط از راه دور ؛ شبکه های پهن باند آنها افزایش بار ترافیکی ۴۰ درصدی را متحمل می شوند.
گارتنر برای سبک تر کردن بار ترافیکی شبکه های یاد شده ، استفاده از سرویس های اتصال بی سیم همچون شبکه ها اتصال نسل سومی ( ۳G ) ، WiMAX یا ماهواره ای را بعنوان یکی از راه حل های این معضل مطرح کرده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا