نگاهی به وضعیت بازار سیمکارت در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته گذشته بازار سیمکارت های دائمی دولتی مانند هفته های پیشین به دلیل کاهش تقاضا روزهای سرد و بی رونقی را سپری کرد. در میان سیمکارت های عرضه شده در بازار تلفن همراه تنها سیمکارت های اعتباری شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان با قیمت پایین به …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته گذشته بازار سیمکارت های دائمی دولتی مانند هفته های پیشین به دلیل کاهش تقاضا روزهای سرد و بی رونقی را سپری کرد. در میان سیمکارت های عرضه شده در بازار تلفن همراه تنها سیمکارت های اعتباری شامل همراه اول، تالیا و ایرانسل – ام تی ان با قیمت پایین به نسبت فروش خوب داشتند.
سیمکارت های اعتباری همراه اول که با نرخ دولتی به بهای ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با قیمت ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت نیز نسبت به سایر سیمکارت های اعتباری از تقاضای بیشتر داشت.
سیمکارت های تالیا و ایرانسل  به ترتیب با قیمت ۱۲ و ۵ هزار تومان در بازار آزاد این کالای ارتباطی در اختیار مشتریان قرار گرفت.
میانگین قیمت سیمکارت های عرضه شده در بازار تلفن همراه در هفته گذشته به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه و  چهار به ترتیب به بهای ۵۷۵ ، ۵۴۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش رسید.
سیمکارت های پنج ، شش، هفت و هشت نیز به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان به فروش رسید.
همچنین سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۴۵ ، ۳۹۰، ۳۰۰، ۲۵۰، ۲۵۰ ، ۲۳۰ ، ۲۱۵ و ۲۰۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار گرفت.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا