کيوستار کاربردهاي پيامک موبايلي جديد ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،کيوستار اعلام کرد براي اجراي اين طرح و ارايه اين سرويس به کاربران از شرکت آمريکايي “کامورس” و”تلمسيج “کمک گرفته است.کيوستار در ادامه گزارش خود آورده است:سرويس مذکور اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که پيامک و  MMS خود را از طريق کامپيوتر …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،کيوستار اعلام کرد براي اجراي اين طرح و ارايه اين سرويس به کاربران از شرکت آمريکايي “کامورس” و”تلمسيج “کمک گرفته است.
کيوستار در ادامه گزارش خود آورده است:سرويس مذکور اين امکان را در اختيار کاربران مي گذارد که پيامک و  MMS خود را از طريق کامپيوتر به تلفن همراه ارسال کنند.
يک مقام آگاه در اين باره گفت : کاربران کامپيوترهاي شخصي قادر خواهند بود با دکمه تعبيه شده روي نوار ابزار کامپيوتر با نام “Send SMS & MMS” پيام هاي خود را به تلفن همراه انتقال دهند.
TeleMessage تهيه کننده کاربردها سيستم ها ي مديريت پيامک چند رسانه اي است که در سال ۱۹۹۰در انگليس تاسيس شد.
Comverse Technology در سال ۱۹۸۲در نيويورک تاسيس شد و فعاليت  اصلي شرکت روي تهيه سرويس هاي ارتباطي است.
تعداد کاربران تلفن همراه در اوکراين تا ژانويه ۲۰۰۸ ميلادي ۵۵ميليون و ۳۴۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۹.۳درصد اعلام شده است.
اوکراين داراي ۱۱اپراتور تلفن همراه است که کيوستار با ۲۳ميليون و ۸۷۲هزار کاربر رتبه دوم بازارارتباطي اين کشور را در اختيار دارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا