معرفی گوشی MILESTONE موتورولا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۶۵ گرمی در ابعاد ۷/۱۳ در ۶۰ در ۸/۱۱۵ میلیمتری با تک رنگ مشکی ساخته و در بازارهای جهانی عرضه شد.این مدل موتورولا به دلیل برخورداری از صفحه کلید کشویی QWERTY و صفحه نمایش بزرگ به نسبت سایر گوشی های از اندازه بزرگتری برخوردار است.در طرف چپ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی ۱۶۵ گرمی در ابعاد ۷/۱۳ در ۶۰ در ۸/۱۱۵ میلیمتری با تک رنگ مشکی ساخته و در بازارهای جهانی عرضه شد.
این مدل موتورولا به دلیل برخورداری از صفحه کلید کشویی QWERTY و صفحه نمایش بزرگ به نسبت سایر گوشی های از اندازه بزرگتری برخوردار است.
در طرف چپ گوشی فقط پورت microUSB وجود دارد که فاقد پوشش محافظ برای جلوگیری از ورود گرد و غبار است. کلید Power و قفل صفحه نمایش و سوکت صوتی ۵/۳ میلی متری در بالای گوشی قرار دارد که فاقد پوشش محافظ است.
لنز دوربین پنج مگاپیکسلی به همراه دو فلش LED در قاب پشت گوشی قرار دارد . بلندگو نیز در قاب پشت درست زیر درب باتری مشاهده می شود. باتری گوشی با باز کردن قاب پشت مشخص می شود که از نوع Li-Ion BP6X با توان ۱۴۰۰ میلی آمپر است. باتری گوشی MILESTONE موتورولا  در حالت آماده به کار تا ۳۵۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا شش ساعت و سی دقیقه دوام می آورد. حافظه داخلی این گوشی توسط مموری کارت microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا می یابد.
صفحه نمایش ۷/۳  اینچی لمسی در قاب جلوی گوشی نیز جذابیت خاصی دارد. این صفحه نمایش خازنی در زمان بسته بودن در کشویی گوشی بخش عمده قاب جلو را در بر می گیرد و دارای وضوح ۸۵۴ در ۴۸۰  پیکسل است . کیفیت تصویر آن مناسب و میزان روشنایی آن نیز رضایت بخش است.
همچنین گوشی MELESTONE موتورولا نخستین گوشی موبایل با نسخه دو از سیستم عامل آندروید است.
نرم افزار پخش موسیقی در آندروید دو به روز رسانی نشده است. اما با اینحال MILESTONE موتورولا بخوبی از فایل های صوتی پشتیبانی می کند.
نخستین صفحه از این نرم افزار دارای چهار دکمه بزرگ است که چهار روش اصلی برای جستجو در مجموعه موسیقی را براساس خواننده ، آلبوم ، آهنگ یا انتخاب PlayList ایجاد شده توسط کاربر فراهم می کند.
گوشی MILESTONE موتورولا به دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی با ماکسیمم وضوح ۲۵۹۲ در ۱۹۶۳ پیکسل مجهز است که دارای دو فلش LED است.
دوربین این مدل موتورولا دارای پشتیبانی داخلی فلش ، زوم دیجیتال ، حالت صفحه ، تعادل رنگ سفید ، جلوه های ویژه رنگ و حالت ماکرو است .
این گوشی از چهار باند GSM /GPRS /EDGE برای رومینگ و دو باند نسل سوم ( ۹۰۰/۲۱۰۰ MHZ ) با HSPA پشتیبانی می کند .
گوشی MILESTONE موتورولا به گیرنده داخلی GPS با تکنولوژی A-GPS مجهز است که سریعا به قفل ماهواره می رسد . نرم افزار Google Maps بصورت از پیش نصب شده وجود دارد اگرچه نرم افزار اختصاصی MotoNAV نیز مشاهده می شود .
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا