معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی KE970 که به بهای ۱۲۳ هزار تومان فروخته می شود دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی KE970 که به بهای ۱۲۳ هزار تومان فروخته می شود دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط microSD تا دو گیگابایت است.
مدل KS360 ال جی با قیمت ۱۳۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی است.
دو مدل گوشی  KF350 و KF510 ال جی نیز که به ترتیب با قیمت ۱۳۵ و ۱۵۳ هزار تومان در بازار به فروش می رود نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
دو مدل گوشی ارزان قیمت این برند GB110 و GB190 نیز با قیمت ۵۴ و ۶۱ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود و مورد استقبال خوبی از سوی مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا