پاسخ مثبت تامین تله کام به سازمان گسترش برای مشارکت در اپراتور سوم

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سازمان گسترش و نوسازی  صنایع ایران با ارسال نامه ای به شرکت تامین تله کام ، آمادگی خود را برای حضور در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه کشور اعلام کرد و موافقت اصولی را نیز از این شرکت گرفته بود. هم اکنون …

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سازمان گسترش و نوسازی  صنایع ایران با ارسال نامه ای به شرکت تامین تله کام ، آمادگی خود را برای حضور در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه کشور اعلام کرد و موافقت اصولی را نیز از این شرکت گرفته بود. هم اکنون نیز شرکت تامین تله کام به صورت کتبی پاسخ این نامه را به سازمان گسترش ارسال کرده و موافقت خود را برای مشارکت در این پروژه اعلام کرده است.
وی با بیان اینکه سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران یک سازمان توسعه ای است که طبق اصل ۴۴ قانون اساسی می تواند حداکثر ۴۹ درصد در پروژه های بخش خصوصی مشارکت داشته باشد، گفت: این سازمان آماده مشارکت تا سقف ۲۰ درصد در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه است.
صادق زاده با تاکید بر اینکه درصد مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پروژه اپراتور سوم هنوز نهایی نشده است ، ادامه داد: تامین تله کام پذیرفته است که این سازمان یکی از سهامداران پروژه باشد.
وی در مورد اجرایی شدن زمان پروژه اپراتور سوم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مسوولان تامین تله کام باید در این مورد پاسخ دهند.
به گزارش موبنا پروژه اپراتور سوم تلفن همراه در حالی از سوی شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حال پیگیری است که مسوولان وزارت ارتباطات حاضر به تایید سپردن این پروژه به تامین تله کام نیستند.
یک سال از انتخاب برنده پروژه اپراتور سوم و کنار گذاشتن آن از این پروژه می گذرد اما هنوز مسوولان مجری برگزاری این پروژه را به صورت رسمی اعلام نکرده اند.
این اپراتور قرار است برای اولین بار نسل سوم تلفن همراه را در کشور راه اندازی کند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا