فیس‌بوک اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی را آسان کرد

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک قابلیت جدیدی ارایه کرد که فعلا فقط در اختیار کاربران مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار می‌گیرد. این قابلیت جدید Music Stories نام دارد و یک روش کاربردی برای نمایش آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و … محسوب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند آنها را از روی سایت‌های Spotify یا Apple Music …

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک قابلیت جدیدی ارایه کرد که فعلا فقط در اختیار کاربران مبتنی بر سیستم عامل iOS قرار می‌گیرد.

این قابلیت جدید Music Stories نام دارد و یک روش کاربردی برای نمایش آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و … محسوب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند آنها را از روی سایت‌های Spotify یا Apple Music روی صفحه اصلی خود به اشتراک بگذارند.

این موسیقی‌ها و آلبوم‌ها به صورت ویژه در بخش News Feed فیسبوک منتشر می‌شوند و کاربر می‌تواند پس از خروج از فیس‌بوک هم ۳۰ ثانیه نخست آن را گوش دهد.

این پیش‌نمایش از موسیقی‌های به اشتراک گذاشته شده مربوط به فایل‌هایی می‌شود که کاربر از روی سرویس‌های Apple Music‌ و Spotify روی صفحه خود قرار داده است و بسته به اینکه چه سرویس‌ها را انتخاب کرده، می‌تواند امکان گوش دادن به فایل‌های صوتی مذکور را برای دوستان خود فراهم کند.

بر این اساس اگر کاربران تمایل داشته باشند موسیقی‌های مذکور را به طور کامل گوش دهند، باید به این دو سرویس اینترنتی مراجعه کنند و موسیقی را به طور کامل بخرند.

قابلیت Music Stories در ابزار موبایلی فیسبوک به زودی سرویس‌های موسیقیایی دیگر را هم مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

البته هنوز به طور دقیق اعلام نشده است که از چه زمان این قابلیت برای ابزار موبایلی فیسبوک در دستگاه‌های اندرویدی ارایه می‌شود. با این وجود کارشناسان می‌گویند مدت زیادی تا آن زمان باقی نمانده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا