رگولاتوری باید مرجع استفاده کنندگان از خدمات ارتباطی شود

 به گزارش سازمان خبری موبنا ، دکتر محمد کرم پور در ملاقات با مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات با تبیین سیاست های کلی این سازمان اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی لازم برای ارتقای سطح علمی کارکنان انجام خواهد شد و دوره های آموزشی در زمینه آشنایی کارکنان با رگولاتوری دنیا و نحوه قواعد …

 به گزارش سازمان خبری موبنا ، دکتر محمد کرم پور در ملاقات با مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات با تبیین سیاست های کلی این سازمان اظهار داشت: در این راستا برنامه ریزی لازم برای ارتقای سطح علمی کارکنان انجام خواهد شد و دوره های آموزشی در زمینه آشنایی کارکنان با رگولاتوری دنیا و نحوه قواعد بازی در رگولاتوری ها برگزار خواهد شد.
وی گفت: باید تلاش کنیم وضعیت پرداخت ها به کارکنان و امور رفاهی آنها نیز براساس قوانین و مقررات بهبود یابد تا انگیزه و بهره وری و کارآمدی رو به رشد استمرار پیدا کند.
کرم پور با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق و شفاف از طریق سامانه های مختلف اطلاع رسانی یکی از شاخصه های یک رگولاتور موفق است و روابط عمومی بازیگر اصلی این نقش است ، گفت:برنامه ریزی و هدف گذاری در این زمینه باید هرچه سریع تر صورت پذیرد.
به گزارش موبنا هفته گذشته طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات ، محمد کرم پور به سمت ریاست سازمان تنظیم مقررات و معاونت وزیر ارتباطات منصوب شد.
پیش از این محمود خسروی ریاست این سازمان را بر عهده داشت. وی عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت شده است.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا