فقیرترین مردم دنیا از سرویس بانکداری همراه استفاده می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، پیش بینی می شود سرویس های مالی کوچک ۱۰۰ میلیون کاربر را از طریق موسساتی چون Grameenbank و گروه صنعتی مخابرات انجمن GSM تحت پوشش قرار داده و افرادی که دارای حساب بانکی نیستتند بتوانند از سرویس های مالی موبایلی بهره ببرند.حدود ۵/۳ میلیارد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، پیش بینی می شود سرویس های مالی کوچک ۱۰۰ میلیون کاربر را از طریق موسساتی چون Grameenbank و گروه صنعتی مخابرات انجمن GSM تحت پوشش قرار داده و افرادی که دارای حساب بانکی نیستتند بتوانند از سرویس های مالی موبایلی بهره ببرند.
حدود ۵/۳ میلیارد نفر یعنی بیش از نیمی از جمعیت جهان به سرویس های بانکی دسترسی ندارند. با این حال یک میلیارد نفر از مردمی که دارای تلفن همراه هستند می توانند از سرویس های GSMA استفاده کنند و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۱۲ این تعداد به ۷/۱ میلیارد نفر برسند.
دسترسی به سرویس های مالی  نه تنها نیاز به زمان طولانی، هزینه بالا و خطر حمل پول در زمان مسافرت را از بین می برد بلکه بار مسوولیت افراد خاصی که وظیفه این کار را دارند و افرادی که وظیفه مدیریت مالی بر انتقال مقدار کمی از پول را دارند را نیز حذف می کند.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا