مایکروسافت با آخرین امید خود به بازار موبایل بارسلون می آید

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پورتال، بر اساس گزارش شرکت تحلیلی امنیتی و سرمایه گذاریJefferies&Co ، مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده در بارسلون برگزار می شود از گوشی Zune رونمایی می کند.گوشی هوشمند Zune مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز موبایل پشتیبانی می کند و برای مبارزه با …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از آی تی پورتال، بر اساس گزارش شرکت تحلیلی امنیتی و سرمایه گذاریJefferies&Co ، مایکروسافت در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده در بارسلون برگزار می شود از گوشی Zune رونمایی می کند.
گوشی هوشمند Zune مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز موبایل پشتیبانی می کند و برای مبارزه با گوشی های iPhone اپل و سری گوشی های بلک بری شرکت کانادایی RIM که سهم بازار مایکروسافت را به کمتر از ۱۰ درصد کاهش داده اند طراحی شده است.
گفته می شود گوشی Zune بر اساس پلتفورم گوشی های هوشمند و ویژگی های رسانه ای دستگاه پخش موسیقی Zune طراحی شده است.
این گوشی از دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو ۷۲۰p HD برخوردار است و بسیاری از قابلیت هایی را که آیپاد اپل و کیندل آمازون دارد در خود جای داده است.
پیش بینی می شود این گوشی با سیستم عامل ویندوز موبایل ۷ راهی بازار شود و به نظر می رسد این آخرین امید مایکروسافت برای باقی ماندن در بازار سیستم عامل های موبایلی است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا