AT&T سرويس ناوبري جهاني ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بزرگ ترين اپراتور آمريکا اعلام کرد که اولين اپراتور آمريکايي است که نرم افزار ناوبري AT&T را براي بيش از ۲۰ کشور به کاربرانش ارايه مي دهد.اين سرويس ويرايش جهاني ناوبري AT&T براي کاربران گوشي هاي مجهز به GPS همچون  AT&T Tilt ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بزرگ ترين اپراتور آمريکا اعلام کرد که اولين اپراتور آمريکايي است که نرم افزار ناوبري AT&T را براي بيش از ۲۰ کشور به کاربرانش ارايه مي دهد.
اين سرويس ويرايش جهاني ناوبري AT&T براي کاربران گوشي هاي مجهز به GPS همچون  AT&T Tilt ، Curve 8310 ، ۸۸۰۰ ،۸۸۲۰، Pearl 8110 بلک بري، بلک جک II سامسونگ و Q 9h موتورولا ارايه مي شود.
کشورهايي که در ليست سرويس ناوبري جهاني جديد قرار دارند شامل  کانادا، مکزيک، پرتوريکو و جزاير ويرجين آمريکا و کشورهاي اروپايي شامل دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ايتاليا، ايرلند، پرتغال، اسپانيا، سوييس، سوئد، نروژ، هلند، لوکزامبورگ و انگليس و کشورهاي آسيايي شامل تمامي شهرهاي برگزاري بازي هاي المپيک چين همچون پکن، شانگهاي و تيانژن است.
سرويس AT&T Navigator Global Edition با نقشه هاي سه بعدي آمريکا، کانادا و مکزيک و جستجوگر آيکون براي کشورهاي اروپايي و چين با پشتيباني از زبان هاي انگليسي آمريکايي و بريتانياي، اسپانيايي، آلماني و ايتاليايي ارايه مي شود.
AT&T نه تنها به کاربران امکان استفاده از موبايل را در بيشتر کشورها مي دهد بلکه سرويس ناوبري قدرتمند GPS را در اختيار کاربران  در خارج از کشور مي گذارد.
بر اساس اين گزارش سرويس ناوبري جهاني جديد AT&T با هزينه ماهانه ۹۸/۱۹ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا