پرفروش ترین های نوکیا و سونی اریکسون در بازار امروز تهران

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۵هزار تومانی توانسته در لیست یکی از مدل های  پرفروش این برند جای گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا با قیمت فروش ۱۴۵هزار تومانی توانسته در لیست یکی از مدل های  پرفروش این برند جای گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت بهره می برد.از دیگر مدل های خوش فروش این برند می توان به گوشی هایی که بهای آنها کمتر از  ۱۰۰ هزار تومان است اشاره کرد.
گوشی های ۷۱۰۰ ،۱۶۸۰ ، ۱۲۰۹ با بهای فروش ۸۵ ، ۶۳ و ۳۰ هزار تومانی توانسته مورد استقبال مشتریان قرار داشته باشد.
گوشی های S500  سونی اریکسون هم که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ است توانسته مورد تقاضای مردم قرار گیرد.
این گوشی که از دو سال گذشته مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است هم اکنون با قیمت ۱۲۸ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
W580 و T250 سونی اریکسون با قیمت فروش ۱۲۵ ، ۱۲۰ و ۵۸ هزار تومانی توانسته مورد خرید علاقمندان این برند قرار گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا