فرمول مقدماتی محاسبه تعداد کاربران اینترنت، آماده شد

به گزارش سازمان خبری موبنا ، سعید مهدیون اظهار داشت: این فرمول به کمک یکی از دانشگاه های کشور به صورت علمی محاسبه و استخراج شده است. فرمول جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنت علاوه بر “دایل آپ” و با توجه به روش های جدید دسترسی نظیر GPRS، وایمکس و ADSL مشخص شده است. سال گذشته …

به گزارش سازمان خبری موبنا ، سعید مهدیون اظهار داشت: این فرمول به کمک یکی از دانشگاه های کشور به صورت علمی محاسبه و استخراج شده است. فرمول جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنت علاوه بر “دایل آپ” و با توجه به روش های جدید دسترسی نظیر GPRS، وایمکس و ADSL مشخص شده است. سال گذشته قراردادی با برخی دانشگاه ها مبنی بر تعریف فرمول جدید محاسبه تعداد کاربران اینترنت منعقد شد. در حال حاضر در فاز سوم اجرای این پروژه قرار داریم و تاکنون فرمول مقدماتی محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور استخراج شده است. این فرمول مقدماتی در یک هم اندیشی با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف و مرتبط، مورد بررسی قرار می گیرد و پارامترهای متفاوت در آن مدنظر قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، مدیرعامل شرکت دیتا با اشاره به عوامل درنظر گرفته شده در تعریف فرمول جدید، تصریح کرد: بر اساس این فرمول، رایانه های در دست مردم، روش های مختلف دسترسی و ISP ها از جمله عوامل تأثیرگذار در محاسبه تعداد کاربران محسوب خواهند شد. نیاز ترافیکی کاربران نسبت به گذشته تغییر بسیاری داشته است. با برنامه زمانبندی شده، فرمول جدید تا پایان ماه آینده استخراج و نهایی خواهد شد. در صورت تأیید مراجع ذیصلاح، ملاک عمل در محاسبه تعداد کاربران اینترنتی کشور قرار خواهد گرفت.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا