سامسونگ با تکنو می آید

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی M2520 Beat Techno هنوز به طور رسمی معرفی نشده فقط اطلاعات و تصاویری از این گوشی منتشر شده است.بر اساس اطلاعاتی که در سایت جی اس ام آرنا منتشر شده، گوشی M2520 از چهار باند شبکه GSM 850 / 900 / 1800 …

به گزاش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، گوشی M2520 Beat Techno هنوز به طور رسمی معرفی نشده فقط اطلاعات و تصاویری از این گوشی منتشر شده است.
بر اساس اطلاعاتی که در سایت جی اس ام آرنا منتشر شده، گوشی M2520 از چهار باند شبکه GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 پشتیبانی می کند و قرار است در طول همین فصل راهی بازار شود.
این گوشی با ابعاد ۱۵.۴×۵۰×۱۰۱ میلی متر ۱۰۰ گرم وزن دارد و دارای باتری ۸۰۰ میلی آمپری است که در حال مکالمه هشت ساعت و در حال آماده باش ۳۶۰ ساعت شارژ نگه می دارد.
صفحه نمایش این گوشی ۲.۲ اینچی TFT با وضوح تصویر ۲۲۰×۱۷۶ پیکسل و پشتیبانی از ۲۵۶ هزار رنگ است.
پشتیبانی از فایل های موسیقی، جک صوتی ۳.۵ میلی متری، حافظه داخلی ۱۵ مگابایت و پشتیبانی از کارت microSD برای ارتقای حافظه تا هشت گیگابایت از دیگر امکانات این گوشی است.
از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اتصالات بلوتوث ۲.۱ با A2DP ، microUSB، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، مرورگر WAP 2.0/xHTML, HTML و رادیو استریو FM با RDS اشاره کرد.
این گوشی از فایل های صوتی و تصویری MP3/WAV/WMA/eAAC+ و MP4/WMV/H.264/H.263 پشتیبانی می کند. درباره زمان دقیق عرضه و قیمت این گوشی هنوز اطلاعی داده نشده است.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا