بازار سیمکارت همراه اول تکان خورد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته ای که گذشت استقبال برای سیمکارت های کارکرده همراه اول به خصوص سیمکارت های خانواده همراه اول افزایش یافت.افزایش استقبال مشتریان از سیمکارت های همراه اول در اواسط هفته ای که گذشت منجر به بالا رفتن این نوع سیمکارت ها تا سقف ۱۰ هزار تومان در بازار شد.سیمکارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، هفته ای که گذشت استقبال برای سیمکارت های کارکرده همراه اول به خصوص سیمکارت های خانواده همراه اول افزایش یافت.
افزایش استقبال مشتریان از سیمکارت های همراه اول در اواسط هفته ای که گذشت منجر به بالا رفتن این نوع سیمکارت ها تا سقف ۱۰ هزار تومان در بازار شد.
سیمکارت خانواده همراه اول نیز در تمامی دفاتر بخش خصوصی و مراکز فروش همراه اول در سراسر ایران با قیمت ۳۰ هزار تومان و در بازار آزاد به بهای ۳۵ هزار تومان به فروش رسید.
طی هفته ای که گذشت بازار سیمکارت های  اعتباری تالیا و ایرانسل نیز به آرامی سپری شد و با نوسان قیمت همراه نشد. میانگین بهای انواع سیمکارت طی هفته گذشته به شرح زیر است:
سیمکارت های صفر دائمی همراه اول با کدهای دو ، سه و چهار به ترتیب به بهای ۵۷۵ ، ۵۴۵ و ۳۸۵ هزار تومان به فروش رسید.
سیمکارت های پنج ، شش، هفت و هشت نیز به طور میانگین در پنج منطقه شمال، جنوب ، شرق، غرب و مرکز تهران به قیمت ۳۹۰، ۳۶۵، ۳۱۵ و ۳۰۰هزار تومان فروخته شد.
همچنین سیمکارت های کارکرده کدهای  یک، دو ، سه، چهار،پنج ، شش، هفت و هشت به ترتیب به بهای ۵۶۰ ، ۴۱۰، ۳۱۰، ۲۶۰، ۲۶۰ ، ۲۴۰ ، ۲۲۵ و ۲۱۵ هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های اعتباری همراه اول ،تالیا و ایرانسل به ترتیب به بهای ۳۵ ، ۱۲ و  پنج هزار تومان در بازار آزاد عرضه می شود.
به گزاش خبرنگار موبنا بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور همراه اول ، تالیا و ایرانسل- ام تی ان عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۱۵

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا