تقدیر APT از شرکت مخابرات ایران

 موبنا- سازمان منطقه ای آسیا اقیانوسیه (APT) از شرکت مخابرات ایران برای برگزاری سی و سومین اجلاس سالانه کمیته مدیریت این سازمان ، تقدیر کرد.به گزارش سازمان خبری موبنا اعضای سازمان منطقه ای آسیا اقیانوسیه ، برای پیگیری اجرای سیاست ها و اصول مجمع عمومی ، نظارت بر عملکرد دبیرخانه، بررسی و تصویب برنامه کاری، …

 موبنا- سازمان منطقه ای آسیا اقیانوسیه (APT) از شرکت مخابرات ایران برای برگزاری سی و سومین اجلاس سالانه کمیته مدیریت این سازمان ، تقدیر کرد.
به گزارش سازمان خبری موبنا اعضای سازمان منطقه ای آسیا اقیانوسیه ، برای پیگیری اجرای سیاست ها و اصول مجمع عمومی ، نظارت بر عملکرد دبیرخانه، بررسی و تصویب برنامه کاری، مقررات بودجه ، هزینه ها ، حساب ها و برداشت ها ، اجلاس کمیته مدیریت APT را سالی یک بار در یکی از کشورهای عضو برگزار می کنند. این اجلاس در روزهای ۲۳ تا ۲۶ آذرماه امسال با میزبانی وزارت ارتباطات و سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه، شرکت مخابرات ایران و ایرانسل- ام تی ان در هتل همای تهران برگزار شد.
یامادا، دبیرکل سازمانAPT ، در نامه ای به دکتر محمد کرم پور ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، به خاطر همکاری های به عمل آمده در طول برگزاری جلسات مربوطه قدردانی کرد.
وی با اشاره به رهنمودهای تصویب شده در اجلاس کمیته مدیریت APT ، اظهار امیدواری کرد دبیرخانه سازمان منطقه ای آسیا اقیانوسیه با پیروی کامل و اجرای این رهنمود ها ، با همکاری نزدیک کشورها و نهادهای عضو، نیازها و منافع آنان را در این زمینه تامین سازد.
دبیر کل APT ، اعضا را به ایفای نقش و مشارکت جدی در فعالیت های سال ۲۰۱۰ آن سازمان نیز فرا خواند.
۱۲۸/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا