بهترین محصولات CES

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ای بی سی نیوز، در این گزارش به بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2010 لاس وگاس می پردازیم. در میان محصولات معرفی شده، می توان به سری تلویزیون های Panasonic’s VT25 اشاره کرد که با پنل HDTV سازگار است. این تلویزیون از میان محصولات مشابه …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ای بی سی نیوز، در این گزارش به بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2010 لاس وگاس می پردازیم.

بهترین محصولات CES

در میان محصولات معرفی شده، می توان به سری تلویزیون های Panasonic’s VT25 اشاره کرد که با پنل HDTV سازگار است. این تلویزیون از میان محصولات مشابه از برندهایی چون سونی، توشیبا، سامسونگ  ال جی انتخاب شد و انتظار می رود فصل بهار روانه بازار شود.

بهترین محصولات CES

صفحه نمایشگرهای بی سیم اینتل هم به انتخاب بازدیدکنندگان عنوان بهترین را دریافت کرد. این محصول در لپ تاپ ها و پردازنده اینتل برای انتقال و نمایش فیلم، ویدیو، تصویر و موسیقی از لپ تاپ به تلویزیون به شکل بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین محصولات CES

محصول بعدی منتخب صفحه نمایشگر لمسی است که برای اتومبیل ارایه شد و به راننده امکان می دهد با لمس دست صفحه نمایش را کنترل و تنظیم کند.

بهترین محصولات CES

موتورولا هم با عرضه گوشی Backflip منتخب بهترین محصول درمیان گوشی های هوشمند شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید کامل QWERTY است و همانند کتاب باز می شود اما برای استفاده از کیبورد باید بخش تاشوی گوشی بسته شود زیرا صفحه کلید در پشت دستگاه تعبیه شده است.

بهترین محصولات CES

رایانه Ideapad U1  محصول دیگری بود که منتخب بهترین جایزه شد. این دستگاه ترکیبی از یک تبلت با یک لپ تاپ سنتی است.

بهترین محصولات CES

در بخش کارت حافظه ، Eye-Fi Pro X2 بهترین جایزه CES را دریافت کرد. این کارت حافظه تصاویر و فایل ها را برای رایانه ها به شکل بی سیم منتقل می کند و به طور خودکار فایل های آپلود شده را از دوربین حذف می کند.

بهترین محصولات CES

لپ تاپ M11x دل هم در بخش بازی عنوان بهترین محصول را از آن خود کرد. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی است که از کلیدهایی برای بازی و صفحه کلید روشن و درخشان برخوردار است.

بهترین محصولات CES

دستگاه پخش صوت و تصویر ال جی با نام  BD590  که از فناوری Blu-ray بهره می برد هم عنوان بهترین را دریافت کرد. این دستگاه دارای ۲۵۰ گیگابایت حافظه هارددرایو است و می تواند برای ذخیره عکس و تصویر به کار رود.

بهترین محصولات CES

سه مدل گوشی آیفون هم عنوان بهترین دستگاه پخش موسیقی و فایل های چندرسانه ای را به خود اختصاص داد.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا