گوشی بازها و غولهای فناوری

کارشناسان این موسسه طبق تحقیقات صورت گرفته اعلام کردند، نزدیک به ۱۷درصد کاربران گوشی های هوشمند، هر کدام ۱۰۰دلار برای خرید نرم افزارهای مختلف تلفن همراه هزینه می کنند. این در حالی است که ۵/۱۶درصد کاربران گوشی های هوشمند با صرف هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۴۹۹ دلار از نرم افزارهای تلفن همراه روی گوشی …

کارشناسان این موسسه طبق تحقیقات صورت گرفته اعلام کردند، نزدیک به ۱۷درصد کاربران گوشی های هوشمند، هر کدام ۱۰۰دلار برای خرید نرم افزارهای مختلف تلفن همراه هزینه می کنند. این در حالی است که ۵/۱۶درصد کاربران گوشی های هوشمند با صرف هزینه ای بین ۱۰۰ تا ۴۹۹ دلار از نرم افزارهای تلفن همراه روی گوشی های خود بهره مند شده اند.
شرکت APPLE  با عرضه نرم افزارهای ارزان قیمت برای گوشی های آیفون توانسته تعداد زیادی از کاربران این گوشی ها را برای خرید نرم افزار جدید جذب کند که نرم افزارهای سایر گوشی های هوشمند با قیمت بین هفت تا ۲۵ دلار عرضه می شوند. اما شرکت APPLE  نرم افزارهای خود را با قیمت ۱ تا ۲ دلار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
خرید نرم افزارهای گران قیمت تنها مختص کاربران خارجی نیست. چرا که فعالان بازار تلفن همراه خبر از خرید نرم افزارهای گران قیمت در بازار تهران می دهند. بیشتر کاربرانی که دیگر از خرید گوشی های روز خسته شده اند و دیگر گوشی جدید آنها را راضی نمی کند، اقدام به نصب نرم افزارهای گران قیمت و عجیب و غریب روی گوشی خود می کنند . البته این نرم افزارها بیشتر شامل عشق گوشی ها می شود .
در این باره ایمان حسینی از فعالان بازار تلفن همراه در پاساژ علاءالدین به خبرنگار ما گفت : بیشتر افرادی که به پاساژ علاءالدین مراجعه می کنند، به دنبال نصب نرم افزار روی گوشی خود هستند .
وی افزود : تعداد کاربران تلفن همراهی که گوشی آنها حتی از لپ تاپ و راهنماهای دیگر درعرصه های جغرافیایی، اطلاعاتی و دایره المعارف کامل تر است کم نیست و روز به روز به آنها اضافه می شود .
این فعال بازار تلفن همراه تصریح کرد: هم اکنون گوشی هایی وجود دارد که با نصب نرم افزارهایی که حتی متعلق به تلفن همراه نیست اقدام به کارهای عجیب و غریب می کنند .نصب دایره المعارف فارسی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسه ، انواع و اقسام نقشه ها و حتی کشیدن نقاشی به صورت حرفه ای و مینیاتور روی صفحه گوشی تلفن همراه در حال افزایش است .
۱۴۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا