سیستم جدید کنترل رایانه کودکان توسط والدین معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی مگ” ،  این سیستم جدید  با نام  Live Parental Control معرفی شده است.ابزار نرم افزاری کنترل کننده جدید یاد شده براساس فن آوری OpenDNS کار می کند.با استفاده از ابزار نرم افزاری جدید ، والدین ودست اندرکاران فعالیت های تجاری کوچک می توانند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی مگ” ،  این سیستم جدید  با نام  Live Parental Control معرفی شده است.
ابزار نرم افزاری کنترل کننده جدید یاد شده براساس فن آوری OpenDNS کار می کند.
با استفاده از ابزار نرم افزاری جدید ، والدین ودست اندرکاران فعالیت های تجاری کوچک می توانند از طریق سیستم  Wi-Fi routers شرکت Netgear دسترسی به اینترنت را محدود و کنترل کنند.
این سیستم جدید همچنین قابلیت همخوانی و کار با دیگر لوازم خانگی را که دارای WiFi هستند از جمله گوشی های آی فون و کنسول های بازی ،  دارد.
سرویس OpenDNS PhishTank یکی از فعال ترین سیستم های ضد نفوذ و دستیابی غیرقانونی به سایت های روی وب است و بخشی از فن آوری این سرویس در سیستم جدید Live Parental Controls استفاده شده است.
نحوه کار این سیستم به این صورت است که تمامی ورودی یا آدرس های ورودی داده شده به رایانه روی Live Parental Control ضبط و ذخیره می شود و والدین می توانند با کنترل آنها ( ورودی های ثبت شده ) ، طرز استفاده کودکانشان از رایانه را کنترل کرده و تنظیم های امنیتی آنرا از وب  تغییر دهند.
شرکت Netgear درسال ۱۹۹۶ در آمریکا تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در شهر ” سان خوزه” واقع در ایالات کالیفرنیا قراردارد.
این شرکت درزمینه تولید رایانه ، تجهیزات شبکه و دیگر سخت افزارهای رایانه ای فعالیت می کند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا