اطلاع از نتایج قرعه کشی حساب قرض الحسنه بانک ها با پیامک

پیام محسنی زنوزی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به سامانه پیام پرداز به عنوان یکی از خدمات مبتنی بر بستر پیام کوتاه شرکت آتیه داده پرداز اظهار داشت: با استفاده از این سامانه ، سیستم ها بر بستر پیام کوتاه پردازش می شود و در قالب یک الگوی مشخص پاسخ …

پیام محسنی زنوزی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با اشاره به سامانه پیام پرداز به عنوان یکی از خدمات مبتنی بر بستر پیام کوتاه شرکت آتیه داده پرداز اظهار داشت: با استفاده از این سامانه ، سیستم ها بر بستر پیام کوتاه پردازش می شود و در قالب یک الگوی مشخص پاسخ مناسب به ارسال کننده پیامک داده می شود.
وی توضیح داد: برای مثال با راه اندازی سامانه پیام پرداز در بانک ها ، مشتریان حساب های قرض الحسنه بانک ها با ارسال شماره حساب خود به شماره پیامک مورد نظر از نتایج قرعه کشی بانک مطلع می شوند.
همچنین با استفاده از این سامانه ، مشترکان تلفن همراه می توانند هنگام خرید گوشی با برند نوکیا از اصالت گوشی خود اطمینان حاصل کنند. با ارسال شماره سریال گوشی به شماره سامانه پیام پرداز – ۲۰۰۰۲۳۰۱۳-  شرکت نوکیا به مشترک اعلام می کند که این گوشی دارای گارانتی معتبر است و تا چه زمانی گارانتی آن اعتبار خواهد داشت.
محسنی زنوزی با تاکید براینکه سیستم پردازش پیام کوتاه به سازمان ها امکان می دهد برای مشتریان خود پیام های پردازش شده ارسال کنند ، افزود: با استفاده از این سرویس ، سازمان ها پاسخگویی متناسب با نیاز مشتریان خود از طریق پیام کوتاه خواهند داشت.
به گزارش موبنا شرکت آتیه داده پرداز یکی از سه پیمانکاران تولید محتوا(CP ) و ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار است.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا