معرفی گوشی های پرفروش هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۴۸ هزار تومان به فروش رسید توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شده است تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۴۸ هزار تومان به فروش رسید توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا چهار گیگابایت است.
دو مدل گوشی N97 و N86 نوکیا که با قیمت ۵۲۸ و ۴۰۵ هزار تومان در بازار تلفن  همراه به فرو ش رسید نیز در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
به گفته فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل S500 این برند با بهای فروش ۱۲۸  هزار تومان نیز بیشترین تقاضای بازار تلفن  همراه را به خود اختصاص داده و در لیست پرفروش ترین های هفته گذشته  جا گرفت.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت  از مشخصات فنی مدل فوق به شمار می آید.
گوشی  W595 سونی اریکسون نیز همچنان از مدل های پرفروش این برند در هفته گذشته به شمار آمد و با قیمت ۱۸۰ هزار تومان در بازار به فروش رسید.
مدل F480  و S3650 Corby  سامسونگ نیز به دلیل افزایش تقاضا در لیست گوشی های پرفروش هفته گذشته جای گرفت.
این دو مدل سامسونگ به ترتیب به بهای ۲۵۹ و ۱۸۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش رسید.
دو مدل گوشی KT610 و KS360 ال جی که درلیست گوشی های خوش فروش این برندطی هفته گذشته قرار گرفته به ترتیب به بهای ۱۹۸و ۱۶۰هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
touch viva اچ تی سی که با قیمت ۲۳۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می شود، توانسته سهم قابل توجهی از فروش این برند را در بازار تلفن همراه به خود اختصاص دهد.
صفحه نمایشtft با قابلیت نمایش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت microsd از مشخصات فنی گوشی touch viva اچ تی سی به شمار می آید.
گوشی touch pro2 هم اکنون با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۵۸۸هزار تومان توانسته در  لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا