ثبات قیمت سیمکارت در اولین روز از هفته

 به گزارش خبرنگار سازمان موبنا ، تعادل در خریدوفروش انواع سیمکارت های دائمی و اعتباری موجود در بازار باعث شده تا تغییر قیمتی در این کالای ارتباطی ایجاد نشود.بهای سیمکارت های ۰۹۱۲ موجود در بازار امروز  تهران به شرح زیر است:بر همین اساس سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۶۰۰ هزار تومان …

 به گزارش خبرنگار سازمان موبنا ، تعادل در خریدوفروش انواع سیمکارت های دائمی و اعتباری موجود در بازار باعث شده تا تغییر قیمتی در این کالای ارتباطی ایجاد نشود.
بهای سیمکارت های ۰۹۱۲ موجود در بازار امروز  تهران به شرح زیر است:
بر همین اساس سیمکارت کارکرده کد “۱”  همراه  اول با متوسط قیمت  ۶۰۰ هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.
سیمکارت های صفر همراه اول با کد های “۲” ،”۳″ و “۴”  به ترتیب به بهای تقریبی  ۶۵۰، ۵۸۰و ۴۱۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه به فروش می رسند.
همچنین سیمکارت های صفر کدهای “۵”،”۶″،”۷″ و “۸” نیز به ترتیب با حدود قیمت ۳۹۰، ۳۷۰ ، ۳۵۰ و ۳۱۰ هزار تومان فروخته می شوند.
سیمکارت های کارکرده کدهای “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶،”۷″ و “۸”  نیز به ترتیب با حدود قیمت  ۳۹۰، ۳۳۰، ۲۷۰، ۲۵۰، ۲۴۰ ، ۲۳۰ و ۲۲۰ هزار تومان به فروش می رسند.
سیمکارت های  ۰۹۱۰ همراه اول نیز به نرخ دولتی ۱۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان در مراکز امور مشترکین عرضه می شوند.
در حال حاضر سیمکارت های اعتباری همراه اول با قیمت دولتی ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان و در بازار آزاد با بهای ۳۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
تالیا واپراتور ایرانی خارجی MTN- ایرانسل هم به ترتیب به بهای ۹ و پنج هزار تومان در بازار آزاد در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور MTN به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا