معرفی گوشی های پرفروش نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۴۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی باعث شده است تا بیشتر متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۳ نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۱۴۸ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.
این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا چهار گیگابایت است.
گوشی ۵۸۰۰ این برند نیز با گارانتی متفرقه با قیمت ۲۷۵ هزار تومان توانسته مورد خرید اکثر مشتریان واقع شود.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی N97 و N86 نوکیا که با قیمت ۵۲۸ و ۴۰۵ هزار تومان در بازار تلفن  همراه به فرو ش می رسد مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفته است.
صفحه نمایش لمسی ۳/۵ اینچی ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی N97 و صفحه نمایش AMOLED ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی N86 نوکیا به شمار می آید.
گوشی ۶۷۰۰ کلاسیک که با قیمت ۲۴۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد در لیست پرفروش ترین های این برند جا ی گرفته است.
گوشی های ارزان قیمت این برند که شامل ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸ ، ۱۲۰۹ و ۱۶۵۰ می شود نیز با قیمت ۲۷ ، ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۰ و ۳۶ هزار تومانی مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا