راه‌اندازی نخستین دستگاه خودکار پستی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدحسن کرباسیان با اعلام این که در سال ۸۴، تعداد مرسولات پستی ۵۴۰ میلیون فقره بود افزود: در سال جاری این رقم به یک میلیارد فقره افزایش یافته است.وی افزود: در دنیای امروزه اکثر کارها بر اساس پست انجام می‌شود، به طوری که در کشورهایی مثل آمریکا سرانه مرسولات …

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمدحسن کرباسیان با اعلام این که در سال ۸۴، تعداد مرسولات پستی ۵۴۰ میلیون فقره بود افزود: در سال جاری این رقم به یک میلیارد فقره افزایش یافته است.
وی افزود: در دنیای امروزه اکثر کارها بر اساس پست انجام می‌شود، به طوری که در کشورهایی مثل آمریکا سرانه مرسولات از هزار فقره هم گذشته است.
عضو هیات مدیره پست کشور با اشاره به این که سرویس‌های جدیدی توسط پست کشور راه‌اندازی شده که مرسولات را در عرض یک روزه ارسال می‌کند افزود: مرسوله پستی از طریق شبکه شرکت پست به مقصد می رسد که امضای گیرنده به منظور ردیابی مرسوله توسط فرستنده در سایت شرکت پست قرار می‌گیرد.
وی سرانه مرسولات پستی در کشور را۱۶ مرسوله اعلام وافزود: کاهش آلودگی های محیطی، صرفه جویی در وقت و کا هش مشکلات ترافیکی از جمله مزیتهای توسعه خدمات پستی در کشور می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا