امسال کودکان هدیه کریسمس موبایل می خواهند

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ساینسدیلی، با توجه به گسترده شدن صنعت موبایل و اقدام بسیار از شرکت ها به ساخت گوشی هایی برای سنین مختلف، این ابزارها مناسب هر سن و سال تولید شده اند و بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده کودکان نسبت به بزرگ ترها تمایل بیشتری …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از ساینسدیلی، با توجه به گسترده شدن صنعت موبایل و اقدام بسیار از شرکت ها به ساخت گوشی هایی برای سنین مختلف، این ابزارها مناسب هر سن و سال تولید شده اند و بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده کودکان نسبت به بزرگ ترها تمایل بیشتری به این دستگاه ها دارند و بر اساس جنسیت شان از این دستگاه ها استفاده می کنند.
براساس این تحقیقات پسرها نسبت به دخترها از تلفن های همراه بیشتر برای بازی، به اشتراک گذاری عکس و ویدیو، گوش دادن به موسیقی و ارسال و دریافت ایمیل استفاده می کنند. حتی در میزان استفاده دانش آموزان از تلفن همراه و میزان مهارت، پسرها از دخترها پیشترند.
بر این اساس معمولا پسرها از گوشی های پیشرفته تر استفاده می کنند و به تلفن های همراه به عنوان یک ابزار نگاه می کنند. اما دخترها از تلفن های همراه بیشتر به عنوان دفترچه تلفن یا لیست تماس ها استفاده می کنند. در زمینه مکالمه با تلفن های همراه به طور میانگین دخترها دو ساعت و پسرها ۸/۱ ساعت در روز را به مکالمه با تلفن همراه می پردازند که به این ترتیب دخترها در این زمینه بیشتر از پسرها از تلفن همراه استفاده می کنند.
بر اساس تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، با توجه به نزدیک شدن تعطیلات کریسمس کودکان دوست دارند والدینشان به جای هرهدیه دیگری به آنها تلفن همراه هدیه دهند.
۱۳۵/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا