افت قیمت یک میلیون تومانی گوشی های گران قیمت در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش قدرت خرید مردم از جمله دلایلی است که به بی رونقی بازار گوشی های گران قیمت دامن زده است و در پی این عدم استقبال ، بهای تمامی گوشی های چند میلیونی نسبت به چند ماه گذشته تا سقف یک میلیون تومان کاهش یافته است. گوشی های گران قیمت موجود در بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، کاهش قدرت خرید مردم از جمله دلایلی است که به بی رونقی بازار گوشی های گران قیمت دامن زده است و در پی این عدم استقبال ، بهای تمامی گوشی های چند میلیونی نسبت به چند ماه گذشته تا سقف یک میلیون تومان کاهش یافته است. 
گوشی های گران قیمت موجود در بازار شامل برندهای معتبری همچون ورساچی، گوچی، دی اند جی، ورتو و غیره هستند که با قیمت های میلیونی در بازار عرضه می شوند. اما تاکنون در بازار مورد تقاضای مشتریان قرار نگرفته است.
انواع مدل گوشی ورتو که تا چند ماه گذشته به بهای بیش از پنج میلیون تومانی در بازار عرضه می شدند هم اکنون با تعدیل قیمت چشمگیری در بازار روبرو هستند.
مدل های چینی این نوع گوشی ها نیز که با قیمت های پایین از نمونه های اصلی آن در بازار عرضه می شود نیز نتوانسته مورد خرید مشتریان قرار گیرد.
هم اکنون با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه تنها گوشی هایی که در میانگین قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است، بیشترین آمار متقاضی را به خود اختصاص داده اند.
از اوایل سال جاری خرید و فروش این کالای ارتباطی نسبت به روزهای پایانی سال گذشته کاهش یافته است که این امر موجب شده قیمت تمامی گوشی های موجود در بازار روند نزولی در پیش گیرد. 
گوشی های گران قیمت موجود در بازار از دو میلیون شروع و تا ۱۵ میلیون تومان هم می رسد.
۱۲۹/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا