براساس اطلاعات غیر رسمی تامین تله کام برنده اپراتور سوم تلفن همراه است

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در پاسخ به اینکه در شرایطی که رگولاتوری تامین تله کام را به صورت رسمی به عنوان برنده پروژه اپراتور سوم تلفن همراه را اعلام نکرده ، مذاکرات تامین تله کام با سازمان گسترش و نوسازی برای حضور در اپراتور سوم چگونه بوده است، اظهار داشت: …

رمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا در پاسخ به اینکه در شرایطی که رگولاتوری تامین تله کام را به صورت رسمی به عنوان برنده پروژه اپراتور سوم تلفن همراه را اعلام نکرده ، مذاکرات تامین تله کام با سازمان گسترش و نوسازی برای حضور در اپراتور سوم چگونه بوده است، اظهار داشت: به طور غیر رسمی به  سازمان گسترش اعلام شده که تامین تله کام برنده اپراتور سوم است. این شرکت از قبل برنده اپراتور سوم بود اما شریک خارجی آن از ادامه فعالیت انصراف داد. 
وی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای حضوردر پروژه اپراتور سوم ، گفت: این سازمان نیازمند اطلاعات جزیی تر در رابطه با حجم سرمایه گذاری در این پروژه  بود، اما هنوز پاسخ مناسب در این زمینه دریافت نکرده است.
صادق زاده با اظهار امیدواری برای مشارکت در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه گفت: به دلیل برخورداری اپراتور سوم از تکنولوژی جدید، این پروژه جزء صنایع  پیشرفته به حساب می آید و سازمان گسترش می تواند در آن حضور داشته باشد.
وی با اشاره به سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی نیز گفت: فعالیت های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان سازمان توسعه ای برای توانمندسازی بخش خصوصی در زمینه “های تک ” به رسمیت شناخته شده است.
صادق زاده تصریح کرد: این سازمان در زمینه برخی از تجهیزات قابل تولید در داخل کشور، می تواند اپراتور سوم را کمک کند.
به گزارش موبنا سازمان تنظیم مقررات در دی ماه سال گذشته کنسرسیوم تامین / اتصالات را به عنوان برنده مزایده اپراتور سوم تلفن همراه برگزید. اما در اردیبهشت ماه امسال این کنسرسیوم را به دلیل عدم اجرای تهعهدات شریک خارجی از این پروژه کنار زد و تاکنون به صورت رسمی برنده این مزایده را اعلام نکرده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیش از این اعلام کرده بود تامین تله کام برنده اپراتور سوم تلفن همراه کشور شده و همان پیشنهاد مبلغ اولیه (۴/۵ میلیارد دلار) شرایط حضور در این پروژه را بدون شریک خارجی پذیرفته است.
۱۱۷/۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا